Jobba hos oss

Vi söker dig som vill utmanas, utvecklas och samarbeta tillsammans med oss för att vi och våra barn och elever ska nå längre. Du är en nyfiken och kreativ person, en möjliggörare som finner trygghet i förändring och du vill göra skillnad – för skillnad gör vi hela tiden.

Vi är en skola med fokus på framtiden. I en värld som förändras i snabb takt behöver även skolan utvecklas och våga tänka nytt. Hos oss blir du en del av en verksamhet med stort engagemang som ser kraften i varje individ. Hos oss möter du engagerade kollegor som tycker det är viktigt med nära relationer och glädje i undervisningen och vi ser till att ha roligt ihop. De senaste undersökningarna visar att både elever, vårdnadshavare och Skolinspektionen håller med oss – vi är en skola många vill vara del av.

Vi kan erbjuda dig:

• ett utvecklande och stimulerande arbete

• en unik stämning och nära relation mellan elever och lärare genom personliga handledningssamtal.

• ett gemensamt utbildningskoncept med läromedel, instruktioner och lärarmaterial som frigör tid för att arbeta mer med eleverna

• ett utpräglat lagarbete i arbetslag, med ett gemensamt ansvar för planering, genomförande och efterarbete

Välkommen att kontakta vår rektor direkt med en spontanansökan.

Rektor och verksamhetschef
Johan Broman